روید باکس

ساخت وبلاگ

Registered

a.akh1992
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #1
ASP.NET - JSON - Get Data - امروز, 11:43 AM

سلام
آقا من ی وب سایت نوشته شده با asp دارم ک توی اون ی سری از اطلاعات به وسیله جیسون دریافت میشه چطوری اطلاعات رو از وب سایت توی اپلیکیشن دریافت و نمایش بدم.
دریافت اطلاعات جیسون با پی اچ پا و پایگاه داده مای اس کیو ال رو نمیخوام (تقریبا بلدم اینو)
مشکل من دریافت اطلاعات از وب سایت asp و پایگاه داده اس کیو ال سروره...
لطفا کمکم کنید...ضروریه

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:13

سلام دوستان
من تازه شروع به برنامه نویسی کردم. و خیلی به جاوا مسلط نیستم. یک کدی توی نت دیدم که بخشی از اون رو نفهمیدم می خواستم از دوستان که راهنمایی بفرمایند.
 بخش هایی که متوجه کارکردشون نشدم یکی

کد:

       System.out.println(rs.generateString(new Random(), SOURCES, 10));

اول چرا کلاس randomString اینجا فراخوانده شده و دوم اینکه متد new Random() اینجا چه نقشی داره؟ بخش دیگه اینکه در این کد

کد:

       retu new String(text);

چرا new String آورده و فقط text رو برگشت نداد؟

کد:

package books;

import java.security.SecureRandom;
import java.util.Random;

public class RandomString {
   public static final String SOURCES =
           "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890";

   public static void main(String[] args) {
       RandomString rs = new RandomString();
       System.out.println(rs.generateString(new Random(), SOURCES, 10));
       System.out.println(rs.generateString(new Random(), SOURCES, 10));
       System.out.println(rs.generateString(new SecureRandom(), SOURCES, 15));
       System.out.println(rs.generateString(new SecureRandom(), SOURCES, 15));
   }

   /**
    * Generate a random string.
    *
    * @param random the random number generator.
    * @param characters the characters for generating string.
    * @param length the length of the generated string.
    * @retu
    */
   public String generateString(Random random, String characters, int length) {
       char[] text = new char[length];
       for (int i = 0; i < length; i++) {
           text[i] = characters.charAt(random.nextInt(characters.length()));
       }
       retu new String(text);
   }
}

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:13

در دو قسمت قبل آموزش ساخت بازی فلاپی برد، مراحل مختلف ساخت بازی را توضیح دادیم در قسمت اول نحوه ایجاد محیط فیزیکی، پرنده را آموختیم و در قسمت دوم نحوه حرکت دادن به پرنده و کدهای مربوط به حرکت پرنده با زدن ضربه را نوشتیم در این قسمت که قسمت سوم و آخر این مجموعه است موانعی را در بازی ایجاد می کنیم.
 آخرین عنصری که در بازی قرار می گیرد لوله می باشد که بصورت موانعی در صحنه بازی قرار دارند به نحوی که پرنده نباید با آنها برخورد کند و در صورت برخورد پرنده بازی ریستارت می شود. برای انجام اینکار دو تصویر گرافیکی pipe1.png و pipe2.png را به پروژه اضافه می کنیم. از دیدگاه گرافیکی، لوله ها در فضای بازی عناصری خاص هستند چراکه اجزایی مثل زمین، آسمان و پرنده ها در بازی ثابت و بدون تغییر هستند اما لوله ها متغیر هستند، بنابراین با تعریف دو عنصر گرافیکی pipe1  و pipe2 یک لوله از بالا صفحه نمایش را گسترش می دهد و لوله دیگر از پایین صفحه نمایش.
لوله ها با دو متد  با نام SKSprintNode S تعریف شده اند و این دو متد را در متد خالی SKNode  (بعنوان والد) قرار می دهیم.
 
[تصویر: 1--long-pipes-208x300.jpg]
تعیین فاصله بین لوله ها می تواند دلخواه باشد که ما در اینجا این فاصله را 100 انتخاب کردیم
@implementation MyScene
 
static NSInteger const kVerticalPipeGap = 100;
 
-(id)initWithSize:(CGSize)size {
لوله ها در خارج از صفحه نمایش قرار می گیرند.
یک جفت از لوله ها در قسمت بیرونی سمت راست صفحه نمایش قرار میگیرند.دستور zPosition به نحوی برای لوله ها انتخاب شده است که همیشه در پشت زمین بازی قرار گیرند.
// Create pipes
 
SKTexture* _pipeTexture1 = [SKTexture textureWithImageNamedAngry"Pipe1"];
_pipeTexture1.filteringMode = SKTextureFilteringNearest;
SKTexture* _pipeTexture2 = [SKTexture textureWithImageNamedAngry"Pipe2"];
_pipeTexture2.filteringMode = SKTextureFilteringNearest;
 
SKNode* pipePair = [SKNode node];
pipePair.position = CGPointMake( self.frame.size.width + _pipeTexture1.size.width * 2, 0 );
pipePair.zPosition = -10;
 
CGFloat y = arc4random() % (NSInteger)( self.frame.size.height / 3 );
 
SKSpriteNode* pipe1 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture1];
[pipe1 setScale:2];
pipe1.position = CGPointMake( 0, y );
pipe1.physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:pipe1.size];
pipe1.physicsBody.dynamic = NO;
[pipePair addChild:pipe1];
 
SKSpriteNode* pipe2 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture2];
[pipe2 setScale:2];
pipe2.position = CGPointMake( 0, y + pipe1.size.height + kVerticalPipeGap );
pipe2.physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:pipe2.size];
pipe2.physicsBody.dynamic = NO;
[pipePair addChild:pipe2];
 
SKAction* movePipes = [SKAction repeatActionForever:[SKAction moveByX:-1 y:0 duration:0.02]];
[pipePair runAction:movePipes];
 
[self addChild:pipePair];
 
پرنده با برخورد با لوله ها، با حرکت صفحه نمایش از صفحه خارج می شود.
 
[تصویر: 2-collision.gif]
میخواهیم این لوله ها بصورت منظم در صفحه نمایش داده شوند و دیگر حرکت نکنند برای انجام اینکار مجددا از SKAction استفاده می کنیم.اما به شیوه ای متفاوت :
برای تولید مجدد و منظم لوله ها در صفحه بازی باید حالت و حرکت لوله ها را ذخیره کنیم:
@interface MyScene () {
    SKSpriteNode* _bird;
    SKColor* _skyColor;
    SKTexture* _pipeTexture1;
    SKTexture* _pipeTexture2;
    SKAction* _moveAndRemovePipes;
}
@end
 
 
عملکرد _moveAndRemovePipes درست بعد از کد قبلی اضافه می شود
CGFloat distanceToMove = self.frame.size.width + 2 * _pipeTexture1.size.width;
SKAction* movePipes = [SKAction moveByX:-distanceToMove y:0 duration:0.01 * distanceToMove];
SKAction* removePipes = [SKAction removeFromParent];
_movePipesAndRemove = [SKAction sequenceAngry[movePipes, removePipes]];
 
متد spawn برای ایجاد لوله های جدید است:
-(void)spawnPipes {
    SKNode* pipePair = [SKNode node];
    pipePair.position = CGPointMake( self.frame.size.width + _pipeTexture1.size.width, 0 );
    pipePair.zPosition = -10;
     
    CGFloat y = arc4random() % (NSInteger)( self.frame.size.height / 3 );
     
    SKSpriteNode* pipe1 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture1];
    [pipe1 setScale:2];
    pipe1.position = CGPointMake( 0, y );
    pipe1.physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:pipe1.size];
    pipe1.physicsBody.dynamic = NO;
    [pipePair addChild:pipe1];
     
    SKSpriteNode* pipe2 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture2];
    [pipe2 setScale:2];
    pipe2.position = CGPointMake( 0, y + pipe1.size.height + kVerticalPipeGap );
    pipe2.physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:pipe2.size];
    pipe2.physicsBody.dynamic = NO;
    [pipePair addChild:pipe2];
     
    [pipePair runAction:_movePipesAndRemove];
     
    [self addChild:pipePair];
}
 
برا ی اطمینان از اینکه spawnPipesکار خود را بدرستی انجام میدهد و بصورت دائم لوله ها را تولید می کند  با استفاده از متد  SKActionکه به SKScene اینکار را انجام می دهیم:
SKAction* spawn = [SKAction performSelector:@selector(spawnPipes) onTarget:self];
SKAction* delay = [SKAction waitForDuration:2.0];
SKAction* spawnThenDelay = [SKAction sequenceAngry[spawn, delay]];
SKAction* spawnThenDelayForever = [SKAction repeatActionForever:spawnThenDelay];
[self runAction:spawnThenDelayForever];
 
این متد spawnPipes نامیده می شود که عملکرد آن به اینصورت است که حین بازی دو ثانیه متوقف می شود و سپس دوباره شروع به کار میکند.
همانطور که در تصویر زیر می بینید لوله ها بصورت مرتب  و منظم در صحنه بازی قرار می گیرند.
[تصویر: 3-repeating-pipes.gif]
تشخیص برخورد و پاسخ
حال ما نیاز داریم پس از برخورد پرنده با موانع، تغییراتی را در صحنه بازی مشاهده کنیم که برای انجام این کار از متد SKPhysicsContactDelegate استفاده می کنیم.
علاوه براین نیاز داریم، چندین مجموعه را با مدل های مختلف برای نمایش واکنش صفحه نمایش، به کدها اضافه کنیم:
@interface MyScene () {
    SKSpriteNode* _bird;
    SKColor* _skyColor;
    SKTexture* _pipeTexture1;
    SKTexture* _pipeTexture2;
    SKAction* _movePipesAndRemove;
}
@end
 
@implementation MyScene
 
static const uint32_t birdCategory = 1
static const uint32_t worldCategory = 1
static const uint32_t pipeCategory = 1
 
static NSInteger const kVerticalPipeGap = 100;
 
-(id)initWithSize:(CGSize)size {   
    if (self = [super initWithSize:size]) {
        /* Setup your scene here */
         
        self.physicsWorld.gravity = CGVectorMake( 0.0, -5.0 );
        self.physicsWorld.contactDelegate = self;
با استفاده از category می توان دسته بندی های مختلفی را تعریف کرد و تعیین کرد در صورت برخورد این اجزا با یکدیگر چه اتفاقی بیفتد .مانند آنچه در کد بالا توضیح داده شده است.
ما در اینجا برای سه عنصر لوله، جهان(که همان محیط بازی است) و پرنده، category تعریف کردیم دقت کنید که نیازی نیست برای همه عناصر کتگوری تعریف شود، فقط عناصری که برای واکنش نشان دادن حین برخورد دخالت دارند، مهم هستند.
 
برای متوقف کردن حرکت پرنده پس از برخورد، مولفه speed را برای متد SKAction تعریف می کنیم به نحوی که وقتی سرعت برابر صفر شد SKAction متوقف شود.
@interface MyScene () {
    SKSpriteNode* _bird;
    SKColor* _skyColor;
    SKTexture* _pipeTexture1;
    SKTexture* _pipeTexture2;
    SKAction* _movePipesAndRemove;
    SKNode* _moving;
}
@end
 
تمام عناصر ایجاد شده از ابتدا کدنویسی به این گره پدر متصل می شوند.
_skyColor = [SKColor colorWithRed:113.0/255.0 green:197.0/255.0 blue:207.0/255.0 alpha:1.0];
[self setBackgroundColor:_skyColor];
 
_moving = [SKNode node];
[self addChild:_moving];
 
SKTexture* birdTexture1 = [SKTexture textureWithImageNamedAngry"Bird1"];
birdTexture1.filteringMode = SKTextureFilteringNearest;
 
...
 
// Create ground
 
...
 
for( int i = 0; i
    ...
    [_moving addChild:sprite];
}
 
// Create skyline
 
...
 
for( int i = 0; i
    ...
    [_moving addChild:sprite];
-(void)spawnPipes {
    ...   
    [pipePair runAction:_movePipesAndRemove];
     
    [_moving addChild:pipePair];
}
 
حال تمامی عناصر به جز پرنده را به گره پدر متصل کردیم و بدین ترتیب هر اتفاقی برای گره پدر بیفتد بر روی فرزندان نیز اعمال می شوداز طرفی می خواهیم حرکات پرنده فقط یکبار در بازی متوقف شود که بصورت کد زیر انجام می شود.
(void)didBeginContact:(SKPhysicsContact *)contact {
    if( _moving.speed > 0 ) {
        _moving.speed = 0;
     
        // Flash background if contact is detected
        ...
    }
حتما متوجه شده اید که پرنده را به گره ی _moving متصل نکردیم اینکار برای این است که می خواهیم پرنده همچنان حرکت داشته باشد و تا زمانیکه مقدار _moving.speed>0   است کنترل تحت نظر بازیکن باشد و با ضربه به صفحه نمایش بتواند حرکات پرنده را کنترل کند.
[تصویر: 5-halt-on-collision.gif]

منبع:بلاگ سروش پرداز|برنامه نویسی ios

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:13

public class T1 {

    public static void main(String[] args) {
        
        double[] myList = {.5,1.9,2.9,3.4,3.5};                
        double max = myList[0];        
        for(int i = 0 ; i < myList.length;i++){
            if(myList[i] > max)max = myList[i];
            }
        System.out.println("Max Double is " + max);

    }
    
}

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:12


Registered

4min
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #1
Radio group - دیروز, 10:13 PM

درود دوستان 
 از radio group  استفاده کردم بعد وقتی که کاربر روی یکی از button ها میزنه انتخاب میشه و کاری که بهش گفتم رو انجام میده اما وقتی بر میگردم به همون صفحه radio button  ها بدون تیک هستن !
فک میکنم باید با sharedprefrences ذخیره کنم اما چطوری ؟
ممنونم

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:12


اگر اولین بار از انجمن برنامه نویسی اندروید بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن اندروید عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Registered

شبخوانی
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #1
اشکال در برنامه android book app maker - امروز, 01:38 AM

سلام. من تازه کار هستم و می خوام که تازه شروع کنم برنامه نویبسی رو.
موقع کار با برنامه بوک میکر، موقع ساخت فایل apk ارور میده میشه لطفا کمک کنید...

نقل قول این ارسال در یک پاسخ
android iran institute
ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: darktime9، 5 مهمان

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:12


Registered

reza4000
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #1
سوال درباره sqlite - دیروز, 07:05 PM

سلام دوستان من یه سوال ازتون دارم درباره استفاده از دیتابیس در eclipse .
من کار با sqlite و queryهای insert , update ,... رو کامل بلدم ولی یه سوال دارم اونم اینه که وقتی که توی یک نرم افزاری مثلا sqlite expert دیتابیس درست میکنم و یه خروجی که ازش میگیرم . چجوری میشه از اون توی eclipse استفاده کنم .
ما با یک متد سازنده super دیتابیس رو توی eclipse درست میکنیم اما چجوری میشه گفت که مقادیرو از فلان فایل دیتابیس بگیره؟؟؟؟
لطفا بگیددددددددددد

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

توسعه دهنده حرفه ای

samirsamiri
توسعه دهنده حرفه ای

سپاس ها 27
سپاس شده 113 بار در 95 ارسال

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

Registered

reza4000
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #3
RE: سوال درباره sqlite - دیروز, 10:00 PM

(دیروز 08:03 PM)samirsamiri نوشته شده توسط:  سلام این سوال چند روز پیش کامل با کد پاسخ داده شد ...
لطفا ابتدا یه جستجوی کوچک انجام بدین
لینک :::
http://p30droid.com/Thread-%D8%AE%D8%B7%...B%8C%D8%AF

ایول دمت گرم
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:50

سلام
برای بالا بردن ارزش برنامه نویسان در داخل کشور تصمیم گرفتم کانالی راه اندازی کنم .
کانال برای برنامه نویسانی است که میخوان کاری غیر از اپ ساختن برای مارکتهای ایرانی انجام بدن .

همانطور که میدونید دنیا به سمتی داره پیش میره که خیلیا نیاز به اپلیکیشن دارند . اما متاسفانه به دلیل نبود یک اتحادیه ، خیلی از برنامه نویسها مجبورند با قیمت خیلی پایینی اپ رو برای سفارش دهنده بسازند .
به خاطر همین تصمیم گرفتم کانالی جهت سفارشات برنامه نویسی بزنم .

عملکرد کانال : برنامه نویسها فقط عضو میشند و اطلاعات و یا پروژه هایی که وارد کانال میشه رو مطالعه میکنند و بعد اگر مایل به انجام دادن پروژه ها بودند با اطلاعات سفارش دهنده تماس میگیرند .

سفارش دهنده ها : قطعا اگر تعداد برنامه نویسان در کانال بالا بره قصد تبلیغات هم دارم تا سفارش دهنده های زیادی رو جمع کنم .

من قول میدم اگر کانال راه بیفته برنامه نویسها ماهیانه درآمد خیلی بالایی میتونن داشته باشند و نیازی به مارکتهای ایرانی برای درآمد اندک ندارند .

لطفا برای حمایت و راه افتادن کانال فقط عضو بشید ممنون از همگی :
لینک کانال تلگرام: https://telegram.me/programmersiran

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:50

سلام به همه دوستان 
من یه برنامه ساده به زبان جاوا دارم وحالا میخوام اونو برای اندروید هم پیاده سازی کنم ( برای تمرین )
یه آموزش جاوا دارم که  یه قسمت از کتاب میاد Random  رو اموزش میده

جاوا : 

کد:

        Random rd = new Random();
        rd.nextInt(101);
        int hesam , hadi;
        for(hesam = rd.nextInt(101) , hadi=rd.nextInt(101)
                ; hesam  <=1000 || hadi <=1000;
                   hesam+=rd.nextInt(11) , hadi+=rd.nextInt(11)){
            System.out.println("Hesam number is " + hesam+
                    "Hadi number is "+ hadi);
        }
        if(hesam > hadi){
            System.out.println("Hesam Won "+ hesam);
        }else if(hesam < hadi){
            System.out.println("Hadi Won "+ hadi);
        }else {
            System.out.println("Both Win :) +");
        }
    

    }


خروجی برنامه :

کد:

Hesam number is 977Hadi number is 1005
Hesam number is 981Hadi number is 1014
Hesam number is 981Hadi number is 1014
Hesam number is 985Hadi number is 1015
Hesam number is 993Hadi number is 1024
Hesam number is 1000Hadi number is 1034
Hesam number is 1000Hadi number is 1035
Hadi Won 1042


من همه قسمت هاشو درست کردم وبجای println  هم از TextView   استفاده کردم.

اندورید :

کد:

        Button btn =(Button)findViewById(R.id.button1);
        btn.setOnClickListener(new OnClickListener() {
            
            @Override
            public void onClick(View arg0) {
                TextView txt1 = (TextView)findViewById(R.id.textView1);
                TextView txt2 = (TextView)findViewById(R.id.textView2);
                Random rd = new Random();
                rd.nextInt(101);
                int hesam , hadi;
                for(hesam = rd.nextInt(101) , hadi=rd.nextInt(101)
                        ; hesam  <=1000 || hadi <=1000;
                           hesam+=rd.nextInt(11) , hadi+=rd.nextInt(11)){
                    
                    txt1.setText("Hesam number is " + hesam+
                            "Hadi number is "+ hadi + "n");
                    
                }
                
                if(hesam > hadi){
                
                    txt2.setText("Hesam Won "+ hesam);
                
                }else if(hesam < hadi){
                    
                    txt2.setText("Hadi Won "+ hadi);
                }else {
                    
                    txt2.setText("Both Win");
                    
                }

            }
            
            
        });

خروجی :

کد:

Hesam number is 1000Hadi number is 1035

Hadi Won 1042


ولی تو Textview   فقط یه خط رو نشون میده

میخواستم اگه امکانش هست راهنمایی کنید 
که چیکار کنم TextView   مثل Println  عمل کنم

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:50


اگر اولین بار از انجمن برنامه نویسی اندروید بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن اندروید عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توسعه دهنده حرفه ای

samirsamiri
توسعه دهنده حرفه ای

سپاس ها 26
سپاس شده 113 بار در 95 ارسال

ارسال: #1
بازی سگا - دیروز, 10:20 PM

سلام دوستان عزیز
آیا برنامه ای هست که بازی های سگا رو بشه باهاش ویرایش کرد ؟ البته در مورد فروش و .. نیست میخام یه بازی که خیلی قدیم ها بازیش کردم تو سگا ، روویرایش کنم و الان تو کامپیوتر بازی اش کنم امکانش هست ؟
هر چی گشتم چیزی پیدانکردم // برنامه ای واسه ویرایش داره ؟ ممنون


برنامه ی بیست آپ (آموزش مقدمات اندروید)
از کجا برنامه نویسی اندروید را شروع کنیم؟؟
لینک برنامه :
https://myket.ir/app/online.alni.ir.bist...BE?lang=fa
https://cafebazaar.ir/app/online.alni.ir.bistapp/?l=fa
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
android iran institute
ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:01

با سلام خدمت شما دوستان
من مدتیه میخوام یه سری کتابخونه خاص مثل android-async یا android-volley رو اضافه کنم یه سری ارور میده هر کاری میکنم جواب نمیده.
اول که اندروید استودیو پروژه جدید میاد این ارور رو میده
Error:(24, 17) Failed to resolve: junit:junit:4.12
Disable offline mode and SyncShow in FileShow in Project Structure dialog

که من مجبورم تو ماژول build.gradle این خطه junit رو کامنت کنم یا پاک کنم که ارور نده.بعدشم اگه بخوام مثلا کتابخونه Volley رو با دستور پایینی اضافه کنم بازم ارور میده!
compile 'com.mcxiaoke.volley:library:1.0.19'

متن ارور:
Error:(26, 13) Failed to resolve: com.mcxiaoke.volley:library:1.0.19
<a href="disable.gradle.offline.mode">Disable offline mode and Sync</a><br><a href="openFile:C:/Users/Kooler/AndroidStudioProjects/Test313/app/build.gradle">Show in File</a><br><a href="open.dependency.in.project.structure">Show in Project Structure dialog</a>

از خاموش کردن شیلتر فکن تا خاموش کردن حالت آفلاین اندروید استودیو هر کاری بگید انجام دادم نشده!خواهشا کمک کنید!

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:01

در سالهای اخیر تکنیک های سئو سایت کمی تغییر کرده است. یکی از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری سرمایه گذاران و بازاریابان تولید محتوا است. بنابراین اگر می خواهید سرمایه تان هدر نرود، باید محتوای سایت خود را با توجه به جدیدترین به روز رسانی ها تولید کنید و در همین راستا باید دانش سئو سایت خود را نیز به روز کنید. در این مقاله ما از جدیدترین به روز رسانی های سئو سایت صحبت می کنیم.

جدیدترین نکات سئو سایت

امروزه دیگر زمان سایت های پر از تیتر گذشته. دوره ی محتواهای پر از کلمات کلیدی نیز گذشته. متخصصین سئو سایت می گویند که امروز صنعت سئو سایت حول موضوع جدیدی می گردد: تجربه! مارتین لاتچ، مدیر بازاریابی آنلاین در بورتون می گوید که سابق بر این سئو متمرکز بر کلمات کلیدی بود. اما در عمل موتورهای جستجو هر روز هوشمند تر می شوند. و سئوکاری که فقط محتوا تولید می کند کنترلکمی بر ترتیب نمایش صفحات در موتورهای جستجو خواهد داشت.
امسی سئو آپدیت جدید

امسی سئو آپدیت جدید
آپدیت جدید سئو در 2016

به گزارش موز در بررسی که در آگوست 2015 روی آینده سئو صورت گرفته بود، مهمترین فاکتور تاثیر گذار در سئو سایت در سال 2016 موبایل فرندلی بودن سایت است که88% روی نتایج جستجوها تاثیر خواهد گذاشت. در مقابل در آپدیت جدید، سئویی که بر خرید لینک متمرکز باشد بیش از پنجاه درصد از تاثیرش کاسته شده. به این صورت دیگر خریدن لینک مثل گذشته تاثیر ندارد. بهتر است لینک سازی شما در سایت تان واقعی باشد. چون موتورهای جستجو واقعا هوشمند شده اند.
اصول سئو سایت 2016

در جدیدترین به روز رسانی، دیگر نیاز نیست عین کلمه کلیدی را وارد کنید تا در موتور جستجو به نمایش دربیایید، نیت شما کافی است و موتورهای جستجو از رفتار باقی کاربران با سایت شما به ماهیت سایت شما پی می برند. آیا کاربری که وارد سایت شما شد به آنچه می خواست رسید یا سریع سایت را بست و سراغ سایت دیگری رفت؟ در این صورت اگر محتوای شما کاربرپسند نباشد موتورهای جستجو به نیت شوم شما پی می برند.
محتوای طولانی تر: سئو سایت 2016

یکی دیگر از به روز رسانی ها تولید محتوای طولانی تر است. اگر مقاله های سایت شما بین 1200 تا 1500 کلمه باشند سایت شما به طور میانگین نسبت به رقبا در مورتوهای جستجو بهتر عمل می کنند. تا همین دو سه سال گذشته اگر سایت شما یک محتوای 300کلمه ای داشته جز سایت های با محتوای طولانی محسوب می شد. اما امروز سایت های با مقالات طولانی تر ترافیک بیشتری را به خود جذب می کنند.
امسی سئو بازاریابی انلاین
چرا موتورهای جستجو از مقالات طولانی تر استقبال می کنند؟ چون هدف موتورهای جستجو نمایش نتایج دلخواه به انسان است. و انسان دوست دارد وقتی وارد یک سایت شد همه ی جواب خود را در همان یک سایت بگیرد و بدیهی است که تعداد کلمات بیشتری برای توضیح مفصل تر نیاز است.  اگر متن شما پاراگراف بندی داشته باشد و تیتر و لیست هم شامل آن باشد و هرچند گاهی عکسی هم بگذارید که بهتر. زیرا خواننده یا کاربر انسانی راحت تر می تواند صفحات را برای مطلبی که دنبالش است اسکن کند.
تصاویر خاص: سئو سایت

اگرچه تصاویر به نظر خیلی مهم نمی آیند اما دقت کنید از تصاویر منحصر به فرد در سایتتان استفاده کنید. به اعتقاد شپرد، ممکن است یک تصویر یکسان را در جاهای مختلفی از سایت خود استفاده کنید مهم این است که نهایتا سایت شما تصاویر متفاوتی نسبت به سایت های دیگر داشته باشد. در نهایت هدف خود را از سئو سایت پول درآوردن قرار ندهید، هدف شما باید این باشد که کاربر تجربه بهتری داشته باشد و این همان “تجره” ای بود که در پاراگراف اول گفتیم.

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:01


اگر اولین بار از انجمن برنامه نویسی اندروید بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن اندروید عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: Davood goli، 2 مهمان

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 5:05

با سلام خدمت دوستان گرامی
پروژه پایانی دانشگاهی من نوشتن یک برنامه تاکسی یاب مانند اسنپ تحت اندروید است.
من تاحالا با اندروید کار نکردم و تازه دارم اموزش هاش رو شروع میکنم. 
با توجه به اینکه وقت زیادی برای تحویل پروژه ندارم (حدود 1 ماه) و میخوام که حتما خودم اونو بنویسم از شما دوستان درخواست راهنمایی دارم.
برای شروع باید چیکار کنم؟ چه ابزار هایی نیاز دارم؟ چطور از نقشه ها استفاده کنم ؟؟ 
کلا در این حد بگم که صفر صفر هستم تو اندروید و این اولین پروژه ام هست.

پیشاپیش از تمام دوستانی که کمک میکنن سپاس گذارم.HeartHeartHeart

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 5:05


Registered

002sina
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

ارسال: #1
دریافت SMS - 07-16-2016, 07:34 PM

سلام 
میخواستم بدونم چطوری میتونم SMS های دریافتی رو توی برنامه ای که دارم میسازم بخونم و چک کنم.
در واقع اینطوریه که من یک SMS میفرستم و جوابش واسم چند ثانیه بعد میاد. میخوام اون SMS رو بخونم.
با تشکر

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

Registered

Davood goli
توسعه دهنده تازه وارد

سپاس ها 0
سپاس شده 2 بار در 2 ارسال

نقل قول این ارسال در یک پاسخ

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 3:26


اگر اولین بار از انجمن برنامه نویسی اندروید بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن اندروید عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: Aliyari، dost-67، میلاد69، 4 مهمان

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 3:26


Registered

darktime9
توسعه دهنده تازه وارد

ارسال‌ها:   22

تاریخ عضویت:   Jul 2016

اعتبار:   1

سپاس ها 10
سپاس شده 8 بار در 8 ارسال

ارسال: #3
RE: ارتقا به 2.2 - دیروز, 09:13 PM
نه دوست عزیز مشکلی پیش نمیاد از لحاظ پروژه هات

درمورد متریال هم یه کتابخانه Support هست که تو اندروید استودیو خودش پیشفرض داره اینارو هم V4 هم V7 رو

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 3:26

در سالهای اخیر تکنیک های سئو سایت کمی تغییر کرده است. یکی از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری سرمایه گذاران و بازاریابان تولید محتوا است. بنابراین اگر می خواهید سرمایه تان هدر نرود، باید محتوای سایت خود را با توجه به جدیدترین به روز رسانی ها تولید کنید و در همین راستا باید دانش سئو سایت خود را نیز به روز کنید. در این مقاله ما از جدیدترین به روز رسانی های سئو سایت صحبت می کنیم.

جدیدترین نکات سئو سایت

امروزه دیگر زمان سایت های پر از تیتر گذشته. دوره ی محتواهای پر از کلمات کلیدی نیز گذشته. متخصصین سئو سایت می گویند که امروز صنعت سئو سایت حول موضوع جدیدی می گردد: تجربه! مارتین لاتچ، مدیر بازاریابی آنلاین در بورتون می گوید که سابق بر این سئو متمرکز بر کلمات کلیدی بود. اما در عمل موتورهای جستجو هر روز هوشمند تر می شوند. و سئوکاری که فقط محتوا تولید می کند کنترلکمی بر ترتیب نمایش صفحات در موتورهای جستجو خواهد داشت

آپدیت جدید سئو در 2016

به گزارش موز در بررسی که در آگوست 2015 روی آینده سئو صورت گرفته بود، مهمترین فاکتور تاثیر گذار در سئو سایت در سال 2016 موبایل فرندلی بودن سایت است که88% روی نتایج جستجوها تاثیر خواهد گذاشت. در مقابل در آپدیت جدید، سئویی که بر خرید لینک متمرکز باشد بیش از پنجاه درصد از تاثیرش کاسته شده. به این صورت دیگر خریدن لینک مثل گذشته تاثیر ندارد. بهتر است لینک سازی شما در سایت تان واقعی باشد. چون موتورهای جستجو واقعا هوشمند شده اند.
اصول سئو سایت 2016

در جدیدترین به روز رسانی، دیگر نیاز نیست عین کلمه کلیدی را وارد کنید تا در موتور جستجو به نمایش دربیایید، نیت شما کافی است و موتورهای جستجو از رفتار باقی کاربران با سایت شما به ماهیت سایت شما پی می برند. آیا کاربری که وارد سایت شما شد به آنچه می خواست رسید یا سریع سایت را بست و سراغ سایت دیگری رفت؟ در این صورت اگر محتوای شما کاربرپسند نباشد موتورهای جستجو به نیت شوم شما پی می برند.
محتوای طولانی تر: سئو سایت 2016

یکی دیگر از به روز رسانی ها تولید محتوای طولانی تر است. اگر مقاله های سایت شما بین 1200 تا 1500 کلمه باشند سایت شما به طور میانگین نسبت به رقبا در مورتوهای جستجو بهتر عمل می کنند. تا همین دو سه سال گذشته اگر سایت شما یک محتوای 300کلمه ای داشته جز سایت های با محتوای طولانی محسوب می شد. اما امروز سایت های با مقالات طولانی تر ترافیک بیشتری را به خود جذب می کنند.
امسی سئو بازاریابی انلاین
چرا موتورهای جستجو از مقالات طولانی تر استقبال می کنند؟ چون هدف موتورهای جستجو نمایش نتایج دلخواه به انسان است. و انسان دوست دارد وقتی وارد یک سایت شد همه ی جواب خود را در همان یک سایت بگیرد و بدیهی است که تعداد کلمات بیشتری برای توضیح مفصل تر نیاز است.  اگر متن شما پاراگراف بندی داشته باشد و تیتر و لیست هم شامل آن باشد و هرچند گاهی عکسی هم بگذارید که بهتر. زیرا خواننده یا کاربر انسانی راحت تر می تواند صفحات را برای مطلبی که دنبالش است اسکن کند.
تصاویر خاص: سئو سایت

اگرچه تصاویر به نظر خیلی مهم نمی آیند اما دقت کنید از تصاویر منحصر به فرد در سایتتان استفاده کنید. به اعتقاد شپرد، ممکن است یک تصویر یکسان را در جاهای مختلفی از سایت خود استفاده کنید مهم این است که نهایتا سایت شما تصاویر متفاوتی نسبت به سایت های دیگر داشته باشد. در نهایت هدف خود را از سئو سایت پول درآوردن قرار ندهید، هدف شما باید این باشد که کاربر تجربه بهتری داشته باشد و این همان “تجره” ای بود که در پاراگراف اول گفتیم.

- - , .
.

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 14:46


اگر اولین بار از انجمن برنامه نویسی اندروید بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن اندروید عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: aminweb، darktime9، hocein.ab، 1 مهمان

- - , .
.

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 11:10

(امروز 04:02 PM)darktime9 نوشته شده توسط:     
[rtl]اول یه بار پروژه تونو Sync کنید [/rtl]

[rtl]این کد رو توی  Build.Gradel (Modul.app) تو بخش android{} پیست کنید[/rtl]

کد:

[ltr]  maven {[/ltr]

[ltr]url 'http://repo1.maven.org/maven2 [/ltr]

[ltr]}[/ltr]


[rtl]بعد Sync کنید بعد از یه مدت نسبتا طولانی درست میشه[/rtl]

    این کاررو کردم ولی نتیجه این شد!

(امروز 05:46 PM)yasharsin نوشته شده توسط:  این ارور سمت چپ واسه چیه؟


(امروز 05:46 PM)yasharsin نوشته شده توسط:     

این هم یک عکس دیگه

ممنونم از لطف شما

- - , .
.

روید باکس...
ما را در سایت روید باکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان roid بازدید : 164 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:35